Saturday, June 18, 2022

Perfect Stranger

      Bertemunya pada suatu titik kerja dan tugas. Saya sangat bersyukur akan kehadiran seorang asing yang disantuni Ilahi, untuk saya. Kemunculannya disua dalam keadaan saya teraba-raba, mahu ke manakah tulisan saya selama berdekad terperam, berhabuk dicelah-celah rak yang usang.

    Sekalung penghargaan dalam kenang budi kepada puan alFatma Ibrahim, editor 'layout' mini novella Simfoni Bayu Semalam, seorang yang agak asing bagi saya. Kami berhubung tanpa bersemuka, hanya di alam maya. Puan ini telah banyak menolong bukan setakat menata rias fizikal 'Simfoni Bayu Semalam' agar terbit indah, malah nasihat dan tips sepanjang diskusi selama beberapa bulan sangat berilmu.

    Puan juga banyak membantu dari segi urusan dan prosedur dengan Perpustakaan Negara Malaysia, Proof reading pula tanpa caj! Katanya tolong akak semak semula. 

    Moga ada sinar peluang untuk kita berkoloberasi sekali lagi. Puan ALFatma Ibrahim.

   Oh ya, terima kasih juga kepada syarikat percetakan Aras Mega Sdn Bhd yang melayani saya dengan baik, malah tidak menjadikan saya berasa seperti melukut ditepi gantang.Maklum saja ketika itu rancak dan berpeluh staf mereka mencetak buku-buku hebat untuk memenuhi permintaan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBKL). Terima kasih sekali lagi.

Alhhamdulillahillazi bini'matihi tatimmu solihat.

 


No comments:

Post a Comment